Krampan!

Nu har jag tränat regelbundet sen November 2010. Jag tränar minst tre pass i veckan och som mest blir det fem. På den tiden har det verkligen hänt massor. Jag som aldrig har kunnat skåda en enda muskel på min kropp kan göra det nu. Jag känner mig väldigt fysiskt stark och känner både att hållning och uthållighet har blivit bättre. Då var det väl dags för dem första hulkenbilderna, haha. Jag känner mig så sjukt okvinlig när jag kallar på Nisse för att skryta om mina muskler där jag står och spänner mig i speglen.






Nu förväntade ni väl er vääärsta kroppen. Men detta är riktigt bra för mig som alltid har varit "klen." Jag kommer fortsätta att kämpa. Dock inte för en bodybuildar karriär utan för NO MORE FLEBBIG KROPP:)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

SNYGGING!!! Fan vilken kropp du fått.. hahhaa Och du som undrade varför du blivit så smal. Du tränar ju som en tok. Avis just nu, men när minibebis är ute. Då jävlar

2011-06-25 @ 18:39:12
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0