Malaga, del tre!

Har egentligen igen tid över alls att blogga, men hey, jag brukar oftast inte göra som jag borde. Nu känner jag för att slänga in del tre av Malaga resan så då tänker jag göra det. Jag ska snart vara hos frissan och fixa håret. Sen ska jag hem och röja undan. Dagen kommer jag att spendera med tjejerna. Nisse är borta så vi ska ha tjejmys heeela dagen lång.

Del tre var det ja. Efter bröllopet gick jag och Stina upp tidigt (var nog inte ens lönt att gå och lägga sig) för att köra (ja ni läste rätt) tillbaka in till Malaga och ni som har läst dem andra två delarna vet att den bilfärden var hemsk på väg dit. Det gick bättre än förväntat tillbaka och någon storm och tjock dimma slapp vi. Jag och Stina spenderade två härliga dagar med sol, bad, sangria, vin och mat. Tänk att jag låg på stranden rak lång och läste från kl elva till sju på kvällen. När jag kände för det badade jag och när JAG var hungrig så åt jag. Jag srang inte efter barn och jag och Stina fick ta så stor del av varndra som back in the days. Inte för att jag har något emot att springa efter mina barn för att vara med dem är det bästa jag vet. Men jag tar även vara på tiden som jag har utan dem.

Då kör vi, Stina och Emelie gör Torremelinos.



Lite bättre väder på väg ner till kusten.



Framme! Utsikten från vårt lagom sunkiga hotell.



Men balkongen dög till att dricka sngria på och varför inte en hel liter?


         




Härliga dagar på stranden.






Do och jag Stinis, du och jag..... ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

åh vad det såg härligt ut!! inte alls avis, inte alls haha

kram

2011-06-12 @ 22:10:31
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0