MidSommar och massor med bilder!

God mat och mina nära och kära, så kan man väl sammanfatta min midsommarafton. Som vanligt har jag varit i farten med kameran och kunde knappt solla mellan dem 150 bilderna som togs. Nu ska mina övertrötta barn i säng, sen ska jag och Nisse krypa ner i soffan och titta på film.

Hoppas att ni har haft och har en fortsatt mysig midsommar ♥


            
                                              Midsommartjejer





Stina och lilla Emilio var med oss och firade idag. Så mysigt.







Mor och son


          

           






Stina, jag och Caroline (Nisses syrra och värdinnan)






Jag och mamma


           








         



Puss.


Tack för idag fina Caroline och Niklas.



Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Tack själv hjärtat! Fina bilder även om jag ser ut som en blekfisig staty. :)

2011-06-25 @ 10:47:06
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0