Nu händer det saker!

Nisse har under två dagar PILLAT på min blogg och jag kan snart presentera den nya looken. Ska bli kul att ändra då bloggen har sett precis lika dan ut i två år.

Vad händer annars då? Jag kokar ägg, ser fram emot mitt morgonkaffe, Lhea har kroppen full av nessel utslag som förmodligen har uppkommit av penicilinkuren, barnen är hemma idag, fyra dagar kvar till semestern, vi ska storhandla och ikväll väntar ett nytt tufft army pass.

Hoppas att ni får en fin måndag och en bra start på veckan.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: jenny

ohhh vad spännande, ser fram emot att kolla hur det blir!

skönt med träning och stundande semester! vi har också bara denna veckan kvar och det känns som om man redan släppt på ambitionen, iaf jag..

mindre skönt med nässelutslag! :( hoppas de försvinner i ett nafs!

2011-06-27 @ 12:45:08
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 05:14:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0