Sommaren är här trots att regnet faller och solen inte lyser!

Igår satt jag och tjejerna på uteplatsen och åt mellis. Jag skar upp vattenmelon och rensade jordgubbar. Det var bara ett par saftiga kanelbullar som saknades. Tror minsann att jag ska baka en sats snart. Hur tacksamt som helst att ha i frysen, om dem nu hinner in dit vill säga. Det har ju en tendens att bara forsvinna, fort.
 
När vi promenderade till dagis i morse var det stövlar som gällde. Dem senaste dagarna har naturen bjudit på ett par regäla regnskurar och åskväder, men vad gör det? Luften är varm, det luktar sommar, dem svenska bären är här och vattenmelonen smakar underbart. Det är sommar i hela min kropp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0