Svett!

Efter träningen, svettig som bara den slank jag ur mina blöta träningskläder och i mina vanliga. Härligt, jag vet. Men jag skulle ju ändå bara i väg och sola så att missa en dusch hit eller dit kan väl inte spela någon roll?! Jag kom hem för en stund sen och ni kan ju bara tänka er hur jag lukta. Nu har jag ätit, plokat undan och DUSCHAT. Ikväll ska man på det igen. Två träningspass väntar och ytterliggare en dusch. Nu blir det kaffe och sen en promenad till dagis.



Laddad, här i träningskläder.



Jag har haft en jättemysig dag i parken. Den sista halvtimmen gjorde Challe mig sällskap.
Måste säga att det nya mellanmålet med keso var riktigt gott.

         

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Vilka ben bruden!!! Inte alls avis.. Inte alls



Det ska bli pissväder på fredag så inomhushäng blir det här

2011-06-28 @ 22:59:34
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0