Tiden går fort när man har roligt!

Jag sitter här i soffan och är helt slut. De senaste dagarna har gått av bara farten och idag på väg hem från Nisses föräldrar deckade jag i bilen. Verkligen deckade, det är väldigt sällan det händer. Jag till och med fulsov, ni vet bak med huvudet och öppen mun. Jag äter chokladmandlar och har nackspärr från sovstunden i bilen. Jag tänker aldeles strax gå och lägga mig men jag kände faktiskt att jag ville dela med mig av min underbara långledighet med start i Ramlösa hos min vän Sara och hennes dotter Wilda. Jag har insett att jag är en usel bloggare. Först glömmer jag kamera vart jag än går och när jag väl kommer på att ta med den, jo då sitter minneskortet hemma i datorn. Bra där. Så vi får nöja oss med lånade bilder och mobilbilder.

Hur som helst så var jag och Lhea i Ramlösa i fredags och fick äntligen träffa våra vänner igen. Inte nog med det jag fick även se deras nya hus live och jisses vad snyggt det var. Jag blev verkligen impad över hur dem har fått ihop ett så bra resultat med så mycket hjärta och själ i på så "kort" tid. Tro ni man får flytta in där? Haha, ja det vore något de. Vi hade det jättemysigt med god fika i trädgården och en MASSA prat som vanligt. Jag har sagt det förr och jag säger det igen att jag känner mig väldigt lycklig som har hittat en sån fin vän via bloggen och jag  har fått det bevisat för mig att man verkligen kan klicka med någon på "äldre" dagar också.  Hej jag heter Emelie och jag är 100 år. Ja så lät det iaf, men ni fattar?! Tack tjejer för en super dag.



Två fina bilder lånade av Sara, fler hittar ni här.


Igår var vi hemma hos fina vänner, grillade, busade och frossade i glass och jordgubbar, vissa mer än andra, haha;) (ja det var lite internt.) Kvällen avslutades hemma hos Stina med kalla öl och jägershots, sen dansade vi hela den härliga sommarnatten på cuba cafe.





Idag har vi som sagt varit hemma hos barnens farmor och farfar. Vi har haft en helt fantastisk dag med bad, bus, bad, bus också mer bad. Vi har grillat, fikat, solat och NJUTIT. För det är minsann vad sommar livet går ut på.














Undetiden som jag har suttit här så har jag krängt lite för många mandlar som vanligt. Men vad gör det när man firar? Jag firar att jag fick vg på min kurs. Wiiiiooo.

Kommentarer
Postat av: johanna

kan ju inte sluta......hahaha

2011-06-05 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0