48 timmar!

Pju vilka dagar jag har haft. Jag tror att detta är första gången på 48 timmar som jag verkligen sitter ner och slappnar av. Egentligen har jag inget att skriva om som är sådär jättespännande samtidigt som jag inte har suttit ner på 48 timmar och då med andra ord gjort jätte mycket. Bra början på ett difust inlägg.

Engla har öroninflamation, trumhinnan hade spruckit på henne. Det hände den natten som hon skrek så. Det var tredje penicelinkuren i denna familjen på tre veckor, lovely. Jag har full show med barnen medans Nisse sitter i en helt annan stad, kollar på fotboll och käkar planka med sina kursare. Men det är han värd och ska jag vara ärlig så har vi det ganska mysigt, vi tjejer. Det går på av bara farten här och jag är nog effektivare nu än vanligt.






Provet igår gick väl okej, det hade kunnat gå bättre om jag hade fått plugga mer på den tiden som jag hade planerat.  Nu för tiden ställer jag så höga krav på mig själv och blir därför lättare besviken. Jag missade två tvåpoängsfrågor igår och för det mådde jag dåligt i flera timmar efter. Jag får helt enkelt vänta en vecka på resultatet. Mamma passade barnen när jag var i skolan och när jag kom hem där i från hade Engla och mormor en överraskning till mig. Dem hade blåst ballonger och på små prinsesstallrikar stod malmös godaste semlor. Lhea? Ja hon hade somnat ifrån kalaset långt innan det ens hade börjat.


         

Imorgon ska jag läsa igenom mina favvobloggar för jag sover nämnligen när jag sätter punkt.

Kommentarer
Postat av: Jenny bengtsson

Så lika din töser är nu. Jättemysigt bild

2011-03-10 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0