Aj min mage!

Har legat vaken halva natten och oroat mig för dagen. Ibland är livet med småbarn allt bra ett enda stort pussel. Jag tror nog att jag har fått ihop det på bästa möjliga sätt men inte utan magkatarr. Engla har varit ledsen inatt, hon har förmodligen öroninflamation så det blir ett bösök hos fabror doktorn idag. Men först är det min tur (mer om det sen) och ikväll är min mamma underbar som passar två sjuka barn när jag är borta och gör min skrivning, jag är ju lite nervös måste jag ju säga. Jag hade planerat att plugga igår kväll och idag när Lhea sov. Det sket sig, bara inte provet gör det samma.....




Underbara vårdagar. Utan bekymmer och fria från sjuka!! Oj oj oj vad dem känns långt borta.



Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Åh, vad har hänt vännen?

2011-03-08 @ 14:44:35
URL: http://Saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0