Angels!

Idag har varit en bra dag. Vi har inte gjort så mycket mer än att fördriva tiden på varandra och i vårt hem. Vi har tvättat, vikt tvätt, spelat spel och lagat mat. Mysstämningen har varit på topp. Nu sover tjejerna och i deras rum lyser änglar.


          

Vi har bestämt oss för att skippa soffbord. Knäppt? Men vi flyttar ju ändå alltid det och hänger på mattan. Iställer tänkte vi köpa en puff som tjejerna kan mysa i och till vår pall en orientalisk bricka att ha tet på eller chipsen. Har man inget alls kan man slänga bort den och istället ha fötterna på pallen.

Så här sitter vi nu. Jag och Nisse på golvet, med pallen mellan oss. På en mindre fin bricka finns godsaker och i på tvn har vi Lets dance, idag dansas det salsa. Lite kul tycker jag som själv är en hejare på det, hihi. Nu är det bara en lite störning, jag måste plugga. Jag fick VG på provet, så det är väl det som driver mig att öppna boken NU!




Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Wow! Bra jobbat. Du är fan grym i skolan ju.



Jepp, visst är det sjukt hur snabbt tiden går? Om 2 veckor är det UL. Fatta jag längtar. Wihoo!



Jo då. Jag börjar se slutet på detta helvete nu. Fan va trist vi har, men nu är iaf mannen här i helgen.



Hur har ni det annars? Helt friska allihop?

Kram

2011-03-11 @ 21:46:41
URL: http://Saratilling.se
Postat av: jenny

superbra med vg!!



vi köpte precis ett soffbord efter två år med pallar. vi har även kört bricka och det har funkat super. varit väldigt praktiskt när man ska städa också. gillar verkligen er puff och tanken på en puff!

kram

2011-03-11 @ 22:34:09
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0