Ännu ett fynd!

Vi har ganska tråkigt badrum, eller väldigt tråkigt med världens fulaste färg på vägg och golv, nämnligen terracotta. Hej 90! Just nu finns inte pengar att fixa till badrummet så istället har inredaren Emelie fått ta saken i egna händer. Jag har fyndat ännu ett skåp på blocket och jag måste säga att jag är väldigt nöjd.

I skåpet har jag olika skålar, burkar och annan förvaring med sminkborstar, nagellack mm. Det är bara fantasin som sätter gränser.



Visst, det hjälper ju inte mor färgen men ibland är det faktiskt detaljerna som gör ett rum. Kan man intala sig iaf.


Kommentarer
Postat av: jenny

så är det verkligen!

superfint skåp och fint arrangemang.

2011-03-31 @ 21:08:29
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0