Drick för imunförsvaret!

Nu jäklar ska vi kicka igång vårt imunförsvar här hemma för såhär kan vi ju bara inte ha det. Jag har en bok som heter drick för livet. I den hittar man recept på juicer som har bra inverkan på olika sjukdomar och kremper. Här ska drickas. På lördag morgon får jag nog dricka den som heter baksmälla, för på fredag blir det tapas och ett par kannor sangria med Louise;)




Bra för imunförsvaret:

Morrot
lime
honungsmelon
ingefära


Nu ska jag köra en repris från förra veckan. Jag ska hem till Challe och plugga. Vi ska äta nudlar som dem sanna studenterna vi är. Kanske kan man även rota fram ett och annat kexchoklad ur hennes kyl.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jaaaa ska bli så roligt på Fredag! ;)

2011-03-30 @ 08:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0