Förbannelse?

Alltså ibland undrar jag. Vi har varit sjuka sen i Januari. Mer eller mindre, med penicilin eller utan. Jag har varit magsjuk igen. Lördagen började bra men på väg till Nisses föräldrar somnade jag i bilen vilket jag nästan aldrig gör och absolut inte en solig dag. Under dagen kände jag mig konstig och mådde illa och på natten började det. Hela söndagen var jag dålig. Nu känner jag mig bättre men tanken på mat får mig att må dåligt. Det enda jag är sugen på är frallor med ost och paprika. Om det nu är så att det vilar en bacillförbannelse över vår familj så tycker jag att det är nog nu. Jag vill njuta av våren som äntligen är här.




            




Bilder från i lördags då jag fortfarande stod på benen....


Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Djupadalförbannelsen kan man kanska kalla den då. Nu är jag frisk men maken o dotter sjuka. Linnéa som precis blivit frisk =(. Jag ska iaf smita ifrån hemmet under veckan för annars blir jag snart galen!!! Krya på dig!!

2011-03-21 @ 16:37:24
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

NEJ!! hoppas verkligen att du känner dig bättre idag.

KRAM

2011-03-21 @ 20:08:02
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0