Grus!

Här sitter jag med grusiga ögon och försöker få ihop lite text. Det svider som bara den kan jag berätta, inflamationen har tilltagit och jag vill verkligen riva ut mina ögon, typ. Eller iaf klia med en gaffel. Åhhh jag vill. Lhea har feber, men hon har varit tokförkyld nu ett tag så jag tror att febern är bra för henne. Så hon blir kvitt det liksom.

Vi har spenderat dagen hemma hos mamma/mormor. Vi skulle egentligen ha en mysdag på stan men eftersom jag ogärna visar mig ute så fick vi ändra på planerna lite.



Jag sätter mig på huk för att få en riktigt bra bild när jag ska fota den lilla korven men då sätter ju givetvis hon sig också. Mammas lilla härmis ♥




         
                Hos mormor bjuds det på lek, fika och en massa mys



Varsågoda, för att jag inte tittar in i kameran.

Kommentarer
Postat av: jenny

men usch, trodde ju att ni var friska nu!

krya på er!

kram



det såg ju inte alls dumt ut med färska blåbär alltså! mums!

2011-03-17 @ 21:58:30
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Charlene

Så söt Lhea är!

2011-03-18 @ 00:26:43
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0