Jag läker!

Igår kväll orkade jag masa mig upp till soffan. Nisse hade köpt min favvotidning och lite godisar som inte rev i halsen ♥ Ja givetvis inte utan direktioner, det hade ju varit lite väl wild and crazy. Nä nu ska jag inte vara sån för han är snäll min man, han gör vad han blit tillsagd och det bästa av allt är att han har varit hemma med barnen så att jag och min feber har kunnat virra runder.


                 

           

Jag masade mig upp igår och tittade lite på tv. House är mitt favvo program och det ville jag inte missa. Första gången på längen som jag var upp till tio. Tjoho.
Jag känner att jag läker. Jag vaknade imorse och mådde drastiskt mycket bättre. Nä Emelie nu ska vi inte hålla låda för det. Utan man vilar sig så att man blir bra på riktigt. Imorgon börjar allvaret igen. Nisse åker på kurs och jag är ensam med barnen. 


           

Det har bakats kladdkaka här mitt i veckan. Ni vet vad dem säger. När katten är borta........




            


Bilderna är tagna från i torsdags när vi skulle ut på äventyp. Ja precis, ett par timmar innan jag blev magsjuk.......




Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Skönt att du mår lite bättre iaf. Lite godis hjälper alltid.... =)

2011-03-03 @ 11:55:19
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0