Jag pluggar med Ben och Jerry!

Challe ringer mig när jag satt i bilen på väg hem till henne och berättar att hon mår dåligt. Eftersom jag verkligen inte vill riskera att bli smittad var det bara till att vända och köra hem igen. Barnen har precis kommit till ro och jag kan äntlgen koncentrera mig på mitt pluggande. Jag har ett stort fördjupningsarbete som ska in om två veckor, ghaa!
Det är inte varje dag som jag bombar bloggen med inlägg på detta viset. Har jag som mest inspiration och tid när jag är hemma med sjukt barn? Eller är det ett tecken på att jag är hemma för lite i vanliga fall? Skit samma, nu måste jag plugga.



Kommentarer
Postat av: Charlene

Jävlar vad du har bloggat sedan jag läste sist. Kul! Lycka till med plugget. Förlåt för att det blev som dt blev. Men jag pluggar gärna ihop snart igen!

2011-03-29 @ 21:07:40
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: jenny

meh en fudge brownie dessutom, inte dumt alls ju!

2011-03-29 @ 23:32:13
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0