Jag vill också!

Morgonens familjemys ägede rum på the one and only Ikea. Jag som ska plugga och spendera restan av dagen inne tyckte att det var mysigt att komma iväg en stund. Nu ska jag bara röja undan här hemma, värma lite lunch för att sen bänka mig i soffan med boken i högsta hugg. Resten av familjen är på väg till farmor och farfar (barnens) där dem ska äta god mat, fika och leka i trädgården. Nädå, jag är inte bitter. Jag sitter hellre inne och mumsar på rester. Men måste man så måste man. Det är min framtid det handlar om och då också familjens. Allt jag gör, gör jag för oss.



En glad vårtjej med massor med spring i benen.


          




Och bara riktigt nödvändiga saker kom jag hem med, som vanligt;)










Kommentarer
Postat av: jenny

hihi härligt!!

det är alltid de dära ljusen och servetter eller hur!?

dock har jag förbud på det för jag shoppade en hel del till vårt bröllop i maj och ja, inte ens hälften gick åt så vi har värmeljus och servetter tills nästa istid.. och ja då kan vi nog elda med dem hihi

skönt att du är frisk igen!

2011-03-07 @ 23:02:27
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0