LyxigLördag!

Vaknade utvikad kl 7.30. Inte så konstigt med tanke på att jag låg i sängen lite innan tio igår och sov i samma sekund. Där fick jag för att jag hade predikat för Nisse kvällen innan att det är minsann tråkigt att du somnar i soffan halv nio varje kväll och imorgon är det fredag och då ska vi dricka vin och umgås och om du somnar..... bla bla bla. Tjatkärring.

Vi har ätit en riktig lördagsfrukost och jag har tränat ett pass BodyPump. Nu har Nisse och Engla ställt till med bak, (choklad och banan muffins) Lhea sover och jag tänkte ta en dusch. Om ett par timmar bär det iväg till barnens farmor och farfar. Där blir det fika, lek i trädgården och farmors goda köttfärssås till middag. Man bara måste älska de soliga dagarna.




           


Färskpressad juice och hjärtmackor stod på Englas önskelista.



En svettig Emelie hemkommen från ett hårt bodypump pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0