Mina två favoriter!

Kvällen hos Challe igår var jättemysig. Vi år "Pimpade" (med lite lyxiga tillbehör) nudlar, godis, hon målade och jag pluggade. Där satt vi i tystnad (med musik i bakrunden) men ändå hade jag den mysigaste kvällen på länge. Kan bero på att jag inte hinner träffa Challe så mycket som jag vill men jag vet också att med en riktig vän behöver det inte vara mer än så.


           










Challe tycker inte om choklad (konstig människa, jag vet) men hon är så gullig att ha i beredskap till sina gäster. Vuxenpoäng? Ha, då känner ni inte till hennes lilla blomsterlåda som hon målar för att ha tantblommor i:P


Annars har jag haft en riktigt lyxig morgon. Barnen vaknade dock halv sex och sex men det gjorde inget för jag fick möjlighet att ta en morgondusch och det är verkligen vardagslyx för denna tvåbarns morsan. Idag ska jag och Lhea packa in oss i bilen och köra till stan och vår andra favorit Stina.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Så fint inlägg! I love you girl :)

2011-03-25 @ 11:04:21
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0