Mirakel!

Jotack jag bad om ett mirakel och jag fick ett. Lhea sov ända till halv åtta och då vaknade hon av min klocka som jag envisas med att ställa trots än att jag tvingas upp flera timmar innan den ringer. Givetvis gick jag inte och la mig igår när jag hade stängt ner datorn. Nä, Emelie började städa. Störd som man är har jag väldigt svårt att gå och lägga mig med ro i kroppen när jag vet att här ser ut som det gör. Och finns det något värre än att vakna till ett stökigt hem?

Jag och Lhea har varit ute på en liten tur i det milda och härliga vädret. En massa fåglar som flyger omkring, kvittrar och fångar Lheas fulla uppmärksamhet. Nu sover lillgrodan och jag tänkte ta tag i den där lilla bloppisen som jag talade om någon gång innan vi blev toksjuka. Tror ni inte att batteriet på kameran svek mig. Aja, den är på laddning och det brukar inte ta så lång tid.




Vårutstyrslen är framme. WIIIOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0