PartyNatt!

Jag har en sån där skön känsla i kroppen.  Jag känner mig tacksam över livet och alla jag älskar. Jag har haft ett långt samtal med Stina på telefon som har fått mig att småle mellan städtagen också har jag en underbar man som idag har gjort och sagt rätt saker vid precis rätt tillfälle.  

Jag har haft en partynatt med ett par cuba libre och en massa dans. Välbehövligt och kanske därför jag känner mig så "till freds." Alla behöver vi komma ut och skaka rumpan ibland, hihi. Eller iaf komma ut och vara mer än föräldrar. Stinas son Emilio sov hos mormor och morfar inatt så vi ställde till med lite förfest där. Hur längesen var det inte egentligen som man var på riktig förfest? I vanliga fall när vi går ut brukar jag och Stina viska oss igenom en flaska vin med spotify på lägsta volym. Men inte igår, och kul hade vi.
Vid tio blev jag serverad kaffe på sängen och jag mår oförskämt bra idag. Pigg som en lärka. Nåja, pigg iaf.

Engla och Nisse är på barnkalas medans jag och Lhea står för bus och städningen i hemmet. Lhea är en riktig hjälpreda som torkar allt med disktrasan hon har haffat åt sig. Ni kan tro att hon blåser upp sig, stolt som en tupp när jag säger att hon är duktig. Nu äter jag keso, äpple och kanel, man måste ju vara nyttig. Ja, iaf tills Vespa pizzan ska krängas ikväll med fint sällskap. Snart ringen nog Stina och Emilo på dörren.....





          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0