Semlor!

Ännu en mysdag. Det är ju underbart väder så alla drog från semle (ja jag hittade nyss på det ordet, eller heter det så?) baket, så där stod stackars Nisse kvar och baka. Han är redig min man, han fick minsann ihop ett par riktigt goda semlor. Jag smaskade nyligen i mig den sista. Först skulle jag bara äta locket, sen bara smaka en bit av nederdelen. Äh, bara ett par tugger till. Jag gick i från köket med svansen mellan benen och en semla för mycket i magen utan att ens fråga Nisse om han ville smaka. Fy vad du är glupsk Emelie.
Ny vecka imorgon och nya tag. Jag har hört att det ska bli strålande sol and I like it!

Nu avslutar vi denna söndag med lite uppdatering i bloggvärlden.






Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Åh, så gott!!! Du kunde gott knallat bort med en till mig =) Japp, här går det framåt, med humöret framförallt. =)

2011-03-28 @ 21:16:18
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0