Skrattretande?!

Jag och NIsse kommer som sagt inte iväg på dejt så ofta och har vi planerat något kommer det oftast något ivägen för oss. Igår kom vi iväg. Vi hämta ut biljetterna till Black Swan, tog en liten runda i stan, köpte popcorn och godis. Kröp ner i biostolarna och får reda på att ljudet inte fungerar, så dem ställer in föreställningen och kompenserar med vars två biobiljetter. Det var ett dystert par som satte sig i bilen på väg hem. Nytt försök om två tre år älskling?



Lite väl mörk bild, men ni ser iaf hur skönt jag sitter med dem goda popcornen i mitt knä och är förväntasfull över filmen.


Nu när vi ändå talar om "skrattretande" gissa vem som har blivit smittad av Lhea. Jo jag. Jag har fått ögoninflamation i båda ögonen. Jag ser suddigt, har röda och svullna ögon med en massa grönt glet. LJUVLIGT!

Kommentarer
Postat av: Charlene

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Så synd! Fan vad typiskt!

2011-03-17 @ 17:57:48
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Mamma Johanna-Livet på Limhamn

Amen, nej! Vilken maximal otur. Har aldrig ens hört att det har hänt förr. Hoppas att ni får möjlighet att gå på dejt snart igen.



Vad lustigt, igår tänkte jag, undrar om vuxna får ögoninflammation? ;) Har ju inte haft det sen jag var barn. O det får de ju visst då. =) Krya på dig!

2011-03-17 @ 20:49:17
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0