Slut.....

.... på kontot! Nåja inte riktigt men jag har iaf köpförbud nu. Jag har gett mig själv köpförbud. Det har varit ett par galna dagar. Jag har unnat oss och vårt hem saker som tröst efter all sjuka. Ja, alltid hittar man något att skylla på.




Hur som helst har jag haft det riktigt mysigt idag. Det har varit en heldag, jag och Lhea var inte hemma förens halv fyra. En runda på Ikea, en sväng förbi Ilva (ja, igen) babyland och en blomsteraffär för ett mycket viktigt olivträd, hoho.




             





Engla hade haft en rolig dag med dagis. Hon var så rosig och fin om kinderna när hon kom hem. 


          


Ikväll ska jag plugga. Jag har laddat upp med mörk choklad och te. Vem vet kanske hinner jag spendera ett par timmar med min familj på söndag istället för att sitta hemma med huvudet i boken. Det ska ju bli fint väder har jag hört rykte om.



Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Lheas tröja. Var hittar jag den???!!!!!!

2011-04-01 @ 08:51:18
URL: http://Saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0