Snack!

Åhhh vad jag är pratsjuk. Jag och halsfluss går inte så bra ihop och nu när jag känner mig bättre bubblar hela jag av allt snack som jag har missat på dessa dagarna. Nisse har nog tyckt att det har varit skönt med en brud som är tyst.

Det har busats här hela förmiddagen och nu sover hon som stod för 90% av buset. Nisse lämnade Engla på dagis idag innan han stack. Nu ska han vara borta i ett par dagar men han kommer hem över helgen så denna gången blir det inte ett så långt avsked. Men det kan vara ganska skönt att vara ifrån varandra också. Att sakna är en härlig känsla och nyttig. Jag kanske till och med kommer på att det är skönt utan gubbe;) När jag gick upp igår så ställde jag mig ganska så centralt (öppen planlösning)mitt i lägenheten och ärligt talat så trodde jag att jag hade sovit mig igenom ett krig. Men det har vi fått bukt på nu. Här är ju ingen ordning när frun i huset är sjuk.

Nu dricker jag te och äter en halv greap. Jag hoppas att min matlust kommer tillbaka riktigt snart för såhär kan vi ju inte ha det. Det är ganska typiskt. Jag som verkligen hade kommit igång så bra med träningen. Nu måste jag vänta tills penicilinkuren är slut. Jag vill kunna äta och jag vill kunna träna.

Pust! Nu har jag fått prata av mig lite. Hoppas nu att Lhea sover en bra stund så att jag får vila mig lite jag med.



             



Efter bus så blir man trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0