Utanför lådan!

Just nu ser jag precis ut som igår, med munkisen på, framför datorn och med huvudet i skolboken. Tanken är att jag ska plugga medans Lhea sover och är hon lika duktig som vanligt blir det iaf två timmar. Ben och Jerry är dock inte här idag, dem åt jag upp igår;) och man kan ju faktiskt inte lyxa till det varje gång man pluggar, inte med sånna godsaker iaf.

När jag var i stan i måndags hittade jag jättesöta baktillbehör och en skål på Åhlens som jag har framme på hyllan i köket. Jag har verkligen börjat tänka lite utanför lådan, man behöver ju inte tvunget ha frukt i en skål eller blommor i en kruka. Det är roligt att testa nytt. Nästa projekt blir att plantera något sött i en kopp.



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Va fint det blev. Riktigt sugen på att få se ert hus!!!



Ja, den där dejten vet jag inte hur det går med just nu. Flyttar hem på fredag och sen är det MASSOR som ska göras. Får nog vänta med det tyvärr =(

2011-03-30 @ 21:13:05
URL: http://saratilling.se/
Postat av: johanna

hejjsan :) tyckte att du hade en jättefin bloggg :)) hiih , undrade om du skulle kunna hjälpa mig med header & saker på min blogg :D eller de kanske inte är du som har gjort den :p

kram

2011-03-30 @ 21:43:45
URL: http://johannahaglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0