Jetlag!

Jag har haft en heldag på stan med Lheisen och min mamma. Vi startade på öppna förskolan med en massa lek och sångstund, jag passade även på att springa in om vår bvc sköterska för lite vikt och längd. Vågen visade 9480, det går inte fort men det går uppåt. Mycket trams med maten och mycket spring i benen. Jag var spinkig som liten och Engla är spinkig, så det är väl så dem ska se ut våra barn ♥

Sen promenerade vi vidare till konsthallen och smaskade i oss en riktigt god lunch. Lhea tramsade mest och gjorde allt annat än att äta (hon var dock mätt eftersom hon fick sin lunch på öppnis) men hon var väldigt trött och sov sen sött i flera timmar medans jag och mamma gjorde stan. Hur gött är det inte med kaffe i solen. Jag älskar våren.


           


Mys med mormor får vi inte nog av.



Jag blev med nya brillor idag, ett par Ray Ban.



Min vackra mamma.


Jag köpte de efterlängtade geggamojja mössorna till tjejerna och lite annat smått och gott. Av mamma fick dem vars en klänning men det ska bli påsk presenter.




          
                             En tröja till Lhea och skor till Engla



Jag köpte en ny mascara och fick en riktig goodiebag på köpet. En nessesär med producter från Decleor.



Nu tittar jag på En unge i minuten och jag gråter till varje program, helt underbart. Nisse är och storhandlar. Snart ska jag fixa undan i köket (knäpp ide jag har om att köket måste vara snyggt när det kommer ny mat) sen ska jag plugga. Kanske äter jag lite mörk choklad, sharon frukt och gör mig en kopp te till. Lite lyx ska man väl ha i allt läsande. Vad mer? Jo jag har fått jetlag av att ställa fram klockan en timme, det är ju inte klokt. Tänk vad en ynka timme kan ställa till det.



Kommentarer
Postat av: Stina

Dom rike dom kan;) de var ingen billig dag i stan... Var kan man köpa mössorna o converse skorna?



Älskar dej! Ses på torsdag odå ska du få sköna behandlingar :)

2011-03-29 @ 19:35:14
URL: http://mamistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0