Vår?

Vår eller ej så känner jag något i kroppen. Jo, jag tror minsann att det är dem där sanna vårkänslorna som har vågat sig fram. Med eller utan bakslag så är det Mars månad och idag kom conversen fram. Engla var tuff i sina gula och jag hade den klassiska vita. Vinterskorna är nerpackade för detta året, sen får det snöa om det vill. Jag är envis som få.



Ser ni våren i denna bilden?


Nu lagar vi mat. Idag blir det fläskfile med en ljummen sallad på rödbetor, svamp, äpple och knaperstekt bacon. Sen ska här bakas arga gubbar. Engla och Nisse brukar ställa till med bak på lördagar. Ja, jag klagar inte.




Busunge med fläta i håret ♥



Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Visst sören ser jag våren. Äntligen är den här. Ha en riktigt trevlig helg

Kram

2011-03-05 @ 18:56:21
URL: http://Saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0