60 kr i filen!

Jag slog upp ögonen i morse kl 06.30. Utan att vakna utav klockan eller barnen. Jag gick upp och möttes av ett tyst hus och ni kan tro att jag njöt. Jag ställde mig och bakade scones till mig och barnen. Jag hann till och med att göra vid mig innan Lhea kallade på mig. Sen drog dagen igång....

Nu står jag här med en kopp kaffe i handen och är helt slut efter en dag på förskolan. Det går jättebra för Lhea och idag har vi haft en heldag där tillsammans. Somnar jag inte här och nu är tanken att jag ska laga mat för att sen komma iväg till afron och zumban. Hur trött jag än är är det bara till att masa sig iväg och träna för jag vet hur bra jag mår när jag väl har varit där. Tisdagens träning = lyckorus.



Dem svindyra hjortronen som blev över sen min födelsedag passade jag på att slänga på filen imorse innan dem blev dåliga. Där var ju bara 60 spänn and it was soooo worth it.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Va skönt att det går bra. Hoppas det håller i sig

2011-05-03 @ 16:45:43
URL: http://saratilling.se
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Å älskar hjortron.. tur att man har en morsa som plockar på sommarn/hösten så man får lite hemmagjord hjortron sylt ibland.. men nu är dom slut tyvärr :-/ kram kram

2011-05-04 @ 12:53:14
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Gud va gott med hjortron, hade jag inte tackat nej till!

och grattis i efterskott snygging, hoppas du hade en kalasdag! Hur går det för lillfröken på dagis? kramkram

2011-05-04 @ 20:31:22
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0