Bara så att NI vet!

Jag vaknade nyss. Jag somnade visst med Lhea den lilla sjuklingen. Hon är så förkyld, ni anar inte. Hon ser faktiskt inte riktigt klok ut just nu, stackaren. Jag somnade iaf och vaknade med alla kroppsdelr sönderslitna och iväg kastade runt om i hela huset, ja så kändes det, men i skälva verket låg Lhea rak lång på kortsidan och jag på kanten (kan svära på att jag hade trillat ner om jag inte hade vaknat i precis den sekunden) liggandes PÅ min arm som var helt avdomnad. Jag smög upp och nu sover trollungen fortfarande.

Jag tänkte sätta mig och ladde upp del nummer två från Malaga. Nu är det ju mitt bråkiga bredband men jag ska hålla ut (menas med att inte få frispel på datorn) och om Lhea sover ett tag till finns bilderna på bloggen snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0