En "lyckad" lunch!

Jag sitter och äter en förbaskat god lunch nu. Sen att jag höll på att bränna ner köker för det är en annan historia. Smart att lägga grytvanten på en het platta och varför vänder man sig inte om och tittar när man märker att det luktar bränt? Nä där stod jag i godan ro och skalade rödbeter.



Jag behöver en ny grytvante. Vänta nu. Har jag inte sett en snygg i den där närbutiken? Haha, det gäller att se möjligheterna.



Lunchen blev god. Kanske inte värt ett ner brunnet kök men...

Rödbetor
avocado
getost
rostade pinjenötter
honung
flingsalt


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

HAhahah Så klart du måste ha en ny FIN vante!!!

2011-05-03 @ 11:22:49
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0