Ingen (god) mat!

Efter sjukhusbesöket hos mormor var tanken att jag skulle möta upp Challe i stan för lite käk. Jag har inte träffat henne på ett tag så jag såg verkligen fram emot att få krama om henne och prata en massor. Ja, tanken på kinamat kändes inte helt fel det heller. Men Nisse ringde och var tvungen att jobba så det var bara till att sätta sig i bilen och köra hem igen. Jag åt falukorv, spenat och ägg vilket jag förövrigt tycker ganska mycket om. Men det är inget restaurang besök, ingen kinamat och inget "Challe sällskap". Aja, nytt försök nästa vecka.






     

Kommentarer
Postat av: Stina

Så söt o naturlig du e på översta fotot. Super !!!



O så Goa muffins:)



Puss till er

2011-05-26 @ 22:37:20
URL: http://mamistina.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Hallå snygging. Fredag is a dejt!

2011-05-27 @ 12:18:48
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0