Jag ångrar mig....

....vad ska jag med Nisse till när man kan ha en het vampyr? Eller det är bara på film? Alltså varför har jag inte sett Twilight filmerna innan? Så sjukt bra. Jag älskade den första och längtar tills jag får tid över att se dem andra. En sak är säker att det dröjer inte länge tills jag och Edward ses igen, haha. Jag är här med en del av den enorma fjortisskaran.





Egentligen stod ett pass bodypump på schemat nu på morgonen. Men eftersom jag inte känner mig helt hundra är det bara till att motvilligt motstå. Jag vill inte riskera något inför min tjejmiddag ikväll. Nu blir det frukost sen förberedelser.

Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Mmm... han är en heting i filmerna!

2011-05-07 @ 19:46:01
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, jag vill ju träffa Lhea. Hade varit kul att träffa Engla oxå för den delen =) Men du får göra som du vill

2011-05-09 @ 08:40:11
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0