Magisk dag!

Vi tar oss tillbaka till Spanien, Malaga, del två och det UNDERBARA bröllopet....

...Det är fredag, jag och Stina vaknar ganska sent och känner oss trötta, men vi masar oss upp för att hinna med frukostbuffen på hotellet. Vi bor på ett litet, gulligt men ganska schaskigt hotell. På något sätt njuter jag av det med tanke på att jag inte behöver bry mig om standard när jag reser utan baran, jag njuter av känslan av att vara fri.

Frukosten serveras i ett omgjort backoffice där en gammal man (förmodligen morfarn) servera frukosten. Englelska kunde dem inte där men med en Stina som kan flytande Spanska gick det bra. Vi fick gott kaffe och en ett glas apelsinjuice sen fick vi sätta oss medans han rostade vars en toast. Enkelt och gott. Där satt vi långt i från våra familjer, långt i från verkligheten och hade inte en aning om att bröllopen ett par timmar senare skulle vara något av det bästa som vi upplevt.....

.....Alla gästerna sitter spända vid poolen. Stolarna är vackert klädda i vitt och utsikten är oslagbar. En spänd brudgum står och väntar på bruden som äntligen kommer ner vackrare än vad någon har kunnat föreställa sig. Det är så mycket kärlek, det är så äkta och jag är väldigt lycklig och hedrar att ha fått vara med och uppleva det. Ni anar inte som jag grät. Jag grät under vigslen, jag grät när jag fick krama Madda och sen grät jag till alla 20 helt underbara tal.



Stina och jag klara för the big day.



Madde och Simon! Det fina brudparet.



Ribban sattes ganska högt när denna mannen kom ut med sina magiska tunnor. Jisses vilken god sherry och jag kan nog säga att det är en av dem få gångerna som jag har varait packad innan maten, hehe. Stina och jag, dem galna barndommsvännerna.


Emelie, man ska kasta rosenbladen PÅ brudparet.



Mina fina barndommsvänner ♥




           


Partybilderna skippar vi här på bloggen. Men det blev en jäkla fest och vi var inte tillbaka på hotellet förens vid fem på morgonen.


Tack till Madelene och Simon för att jag fick äran att delta. Jag tror på er och er kärlek.



Nu väntar vi på del tre......


Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Ser ut att ha varit en alldeles underbar dag! Själv gifte jag mig på vintern pga av min mans extrema pollenallergi. =)

2011-05-31 @ 08:19:03
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0