Min födelsedag!

Ojojoj vad mätt jag är. Jag är tacksam för alla som kom och firade mig idag och för alla fina presenter jag fick.


Kladdkaka med vit chokladmousse, jordgubbar och hjortron. Fina grejer om jag får säga det själv.

           
              Mina egna smörgåstårtor. Mycket jobb med så värt besväret.



Caroline är nog mitt (eller ska jag säga mina smörgåstårtors) största fan. Först i kön.



Engla fanns där tårtan var.



Hemmagjorda kolasnittar och syltkakor.



Make a wish....



När alla andra gick hängde Stina och Emilio kvar hos oss. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Charlene

Vad duktig du är på att fixa. Grattis ännu en gång sötis. Puss

2011-05-01 @ 22:22:47
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack för en trevlig dag och vilken god mat!!! Min Emelie e så redig;)



Puss

2011-05-02 @ 10:31:43
URL: http://mamistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0