On the road!

Då kör vi. Med tanke på att vi har tagit typ 300 bilder så tänker jag dela upp inläggen i tre. Först vår lilla roadtrip på landet i spanien, sen bröllopet och sist de två sista dagarna nere vid kusten.

När vi hade hoppat av (lustigt uttryck med tanke på att jag är flygrädd) planet väntade en hyrbil på oss. I den skulle vi färdas i ett par timmar för att nå en liten by långt åt..... ja.  Ett par timmar senare och den värsta bilresan någonsin vill jag nog påstå att jag och Stina har vuxit som människor och som ett team. Vi spenderade två dagar i en by som heter Ronda men givetvis åkte vi och hälsade på våra vänner innan, där bröllopet ägde rum i fredags. Efter ännu en hemsk bilfärd dit så fick jag skåda den vackraste platsen någonsin.


         
                                 Frukost på tåget in till flygplatsen


Så var det ju de här med hemsk bilfärd. Över 1000 meter över havet uppe i bergen satt vi redo att kissa på oss. Ösregn och tjock dimma med mindre än två meters sikt. Kuuuul!

            
Det blev ju inte bättre av varningsskyltarna. Se upp för tjurarna, inte fullt ett så stort problem här hemma.


           
              Hela torsdagen spenderades i Finca (där bröllopet ägde rum)





Inte fy skam va?


         
           På fredagen innan bröllopet turistade och shoppade vi i Ronda.




Det var allt från Ronda. Nästa del är vi i Finca och det magiska bröllopet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0