Parkhäng!

Idag har jag unnat mig kan ni tro. Hur längesen var det inte jag slappade på riktigt? Jag och Stina sågs i parken tidigt i morse redan. Sen har vi legat där hela dagen. Solat, druckit kaffe, käkat frallor, lyssnat på musik och snackat. Så jäkla nice rent ut sagt. Nu väntar ett par dagar fulla med studier. Jag kom nyss hem från biblioteket med armarna fulla av literatur. Pust. Därför tycker jag själv att jag har förtjänat denna otroligt slappa dag. Jag har hämtat kameran nu så ikväll kommer bilderna från tjejmiddagen i lördags.


             



Kommentarer
Postat av: Charlene

Fan vad skönt! Själv jobbade jag åtta till fem och är sjukt trött nu så jag kommer lägga mig inom en timme.

2011-05-09 @ 19:52:35
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0