Pressad och stressad!

Sitter fortfarande med mitt förbannade skolarbete. Jag ska ha in det idag så det blir till att köra på så att det ryker ur öronen. Jag har visst missbedömt tiden lite. Men jag ska få ihop det och bra ska det bli. Det finns liksom inget annat. Detr börjar dra ihop sig. Tidigt på onsdag morgon är det jag och Stina som sitter på planet till Malaga. Vi ska gå på ett sjudundrande bröllop. Det är vår kära barndommsvän som gifter sig och det kan man ju bara inte missa. Ännu en gång så åker jag med blandade käslor men jag vet att jag aldrig hade unnat mig detta utan familjen om inte bröllopet hade dykt upp. Jag ska få fem hela dagar med Stina. Inte som mammor utan som två bästisar.

Nä, tillbaka till pluggandet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0