Ribbat!

Idag känns det bättre. Stina ringde mig imorse för att säga godmorgon (det är det lilla som gör det inte sant?) och hon stärkte mig verkligen i "dagistänket." Jag lämnade idag utan en ända tår och jag promenerade hem med en bra känslai magen. Väl hemma drog jag på favorit jeansen, vek upp dem och till har jag ett vitt ribbat linne. Jag hade alltid kunnat gå klädd så här. Snyggt och bekvämt. På med ett par svarta pumps så är det färdigt för fest;)

Jag greppade sopkvasten och har sen dess fixat uteplatsen. Jag har till och med unnat mig en stund i den undrbara solen.



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Enkelt och snyggt!!!



Tack för dina fina ord om huset. Lite chockad av all respons jag fått hihi



Undrar fortfarande när ni ska komma hit??

2011-05-06 @ 12:48:36
URL: http://saratilling.se
Postat av: Josefine

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 19:21:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0