Sammanbrott?

Jag har haft en fantastisk dag. Var det kanske sällskapet (min mor) eller att allt har gått bra på dagis idag med eller var det kanske rent av solen som gjorde det? 

Vi  tog en cyckeltur till centrum och åt sushi på en uteservering. Nu på eftermiddagen har vi bara myst ute. Just nu står jag i köket och förbereder en fisksoppa. Jag ska ha tjejmiddag för mina underbara vänner imorgon. Vi ska vara hemma hos Stina, (barnfritt) jag ska bjuda på en tre rätters, tjejerna ska komma osminkade och få känna på stinas hudprodukter. På kvällen gör vi vid oss tillsammans och dem som vill hänger med ut och dansar.

Jag har dock haft en extremt jobbig huvudvärk idag som vägrar att ge med sig. Trots både alvedon och ipren. Hoppas hoppas hoppas inte att jag blir sjuk nu, för då sitter jag här med si så där 8 liter fisksoppa. Jag tycker att jag har nyst oroväckande mycket idag. Men det kan ju också bara vara pollen, detta älskade vår och sommar fenomen. Aja, lite cvitamin, en kopp te och en god natts sömn så blir det säkert bra.

Snart ska vi se den första Twilight filmen. Den kommer ikväll på ettan. Jag är väldigt nyfiken på dem filmerna. Jag har hört att risken för sammanbrott, djup förälskelse i en skådespelare och en skönmålad bild av kärlek finns. Men vad ska jag med en het vampyr till när jag har Nisse? hihi.


         
        


Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Har du inte sett Twilight filmerna gumman? Jag har de första tre och den sista lär komma på bio snart.

2011-05-06 @ 21:43:06
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com
Postat av: i min lilla lilla värld

Hallå! Har du inte sett dem än??? Du är ju för rolig du

2011-05-06 @ 22:00:05
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0