Testa nu detta!

Jag har verligen inget att skriva om. Men eftersom att jag mer eller mindre är besatt av bloggen så har jag inte mycket till val än att slänga ihop något ändå. Jag gör inget annat idag som jag inte gjorde igår, eller förra veckan för den delen. Sen Lhea började på dagis har jag upptäckt hur mycket effektivare det är att plugga på dagtid än på kvällen. Så det är vad jag gör, jag pluggar. Också har jag fixat spotify på mobilen. En fråga bara. Varför har jag inte gjort det tidigare?

Jag håller ju på med mitt fördjupningsarbete som är jätte omfattande. Jag måste få in mitt arbete en vecka tidigare än alla andra också eftersom jag ska på en liten resa snart;) Shit vad jag längtar. Jag lovar att berätta mer dem närmsta dagarna.

Just nu äter jag rödbetor. Ja, precis som förra veckan och ja, jag tänker tråka ut er med ytterligare en bild. Men det är så gott och det som jag gjorde idag måste ni ju bara testa.




Nykokta rödbetor
Väl stekt becon och äpple (fast äpplena slängda jag i stekpannan på slutet)
chevre ost som bara är sådär lagaom mjuk och ljummen av dem varma rödbetorna.

Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Vad handlar ditt arbete om? Pluggar du på högskolan? I Malmö?

Jag är också en kvällspluggare men lär ju få tänka om till hösten om livet ska gå ihopa.



SV: Ja du, hon snackar hela tiden! Man får knappt en syl i vädret och då är jag ändå sjukt snackig själv =) Men Lhea är kanske ett av de barnen som inte tycker att det är lönt att säga ett nytt ord förrän man övat på det ordentligt. Impar ju mer om man säger ordet perfekt med en gång =)

2011-05-12 @ 19:43:21
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Vad handlar ditt arbete om? Pluggar du på högskolan? I Malmö?

Jag är också en kvällspluggare men lär ju få tänka om till hösten om livet ska gå ihopa.



SV: Ja du, hon snackar hela tiden! Man får knappt en syl i vädret och då är jag ändå sjukt snackig själv =) Men Lhea är kanske ett av de barnen som inte tycker att det är lönt att säga ett nytt ord förrän man övat på det ordentligt. Impar ju mer om man säger ordet perfekt med en gång =)

2011-05-12 @ 19:43:54
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0