Välkommen hem!

Nisse och barnen hade gjort en jättefin skyllt till mig igår när jag kom hem. Bättre än alla presenter i hela världen. Dem har saknat mig jättemycket och jag förstår varför. Det blev ganska tydligt att det är jag som håller i ställningen här hemma. Huset stod kvar men idag har jag att göra. Nisse hade fått höra ett par gånger under dessa fem dagarna som jag har varit borta att mamma bestämmer och vet bäst.





Just nu sitter jag och äter frukost? Klokan tolv? Jag var verkligen helt slut efter resan igår och idag känner jag mig förkyld. Jag skulle egentligen ha tränat bort alla semestersynder idag, jag hade tre roliga pass som väntade på mig men jag vågar inte när jag känner mig krasslig. Så när jag hade lämnat barnen åkte jag hem och kröp ner i sängen igen. Nu dricker jag massor av te och äter löskokta ägg samtidigt som jag springer runder till tvättstugan. Jag håller på att ldda upp bilder från resan men internett strular så jag får använda mitt mobila bredband. Wio vad fort det går, hav vi tur har jag bilderna på bloggen lagom till jul. Ghhaaa.

Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Väntar med spänning på bilderna.... kram kram

2011-05-24 @ 14:09:39
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0