I dag händer det grejer!

Jag gick upp tidigt i lördags och bakade Lchf knäckebröd. Jag som inte äter bröd allt för ofta kan ibland bli riktigt sugen på just pålägg, då oftast ost. Jag vet inte om det är jag som har vant mig vid knäckebröden eller om det är så att dem inte ger mig ont i magen som vanligt bröd oftast gör, men jag tycker faktiskt att dem tunna, spröda, pappersliknande bröden är riktigt goda.

Sitter i detta nu och mumsar i mig en stadig frulle. I bakgrunden har jag på efter tio. Verkligen nostalgi känsla från båda mina föräldrarledigheter, och signatur melodin ger mig en varm känsla i kroppen. Idag händer det grejer kan ni tro, (är jag inte allt för trött ikväll så lovar jag att berätta då) så nu ska jag äta upp, ta en alvedon och hit the shower.



Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Du får det verkligen att låta så gott allt du äter pch knäckebröden ÄR faktiskt goda. De tog slut dagen efter. Livsfarliga med andra ord.



Stort lycka till idag. Du kommer ta dem med storm. Puss puss på finaste Emelie

2011-11-21 @ 14:57:01
URL: http://Saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0