Jag kan nästan ta på det nu.....

Vafasen, min bästa vän strular! Nämnligen min webcam. Innebär detta att jag inte kan ta fler morgonbilden i mitt kök? Haha, kanske inte en jätte förlust. Men jag varken hinner eller orka klydda med den vanliga kameran nu på morgonen. Jag sitter och äter frukost och helt plötsligt står det en gubbe uppe på taket och glor in. Rädd? Eh JA! Jag hade glömt bort att dem skulle kolla något här idag och det var nog minst lika obekvämt för honom.

Just det, jag skulle ju berätta om min lilla hemlis. Jag har sökt ett jobb. Ett dröm jobb. Jag har varit på två intervjuer, prov jobbat och besökt arbets miljön i Göteborg där företaget startade och nu kan jag fasen nästan ta på tjänsten. Jag har gjort mitt bästa och hur det än går kommer jag att gå ur eller in i detta en erfarenhet rikare. Senast i morgon får jag veta om tjänsten blir min. Lovar att återkomma ;)

Nu blir det skolan!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Såååå schpännnnnnden. Det är oliiiiidligt

2011-11-22 @ 09:23:15
URL: http://saratilling.se
Postat av: Charlene

Jag haller tummarna. Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!

2011-11-22 @ 19:06:47
Postat av: Madde

Tänker på dig o håller tummar o tår! Puss

2011-11-22 @ 23:20:25
Postat av: Charlene

Don't leave us hanging gumman ^^ Fick du det?

2011-11-23 @ 23:20:50
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0