Kalaset!

En minst sagt fullspäckad helg är över. Måndag och ny vecka.... Skönt! Jag sitter här i köket och har lite ångest måste jag säga. Jag har ett stort prov i morgon och har helt ärligt inte hunnit öppna boken mycket. Jag hoppas att min närvro under lektionerna och ett par timmars läsning i dag ska rädda mig. Kanske dags att köra igång?

Kalaset igår blev lyckat men jisses vilken ljudnivå. Jag gjorde det faktiskt lätt för mig, med tanke på slitet med smörgåstårtorna dagen innan så köpte vi tre enorma familjepizzor. Uppskattat tror jag?! Tack alla än en gång för att ni kom och firade lilla Lhea.



Jag bara älskar kjolen som Lhea fick av Wilda....

            
                                            .....Och mössan av Challe

             


             
                                          Sara, Wilda och Dixie

             
                                                  Stina och Emilio


Nisse trollade och alla satt fänslade (säker underhållning även för dem vuxna)

             
                                                 Maria och Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0