Klänning och skumpa!

Fasen också, jag har en liten infektion i kroppen känner jag. Ont i bihålorna, hosta och lite huvudvärk. Har haft så i ett par dagar. Men det är bara till att stoppa i sig lite alvedon, nässparay och se glad ut. Och med kaffe på sängen i morse känns det faktiskt bättre. Ikväll är det fest. Här ska firas att jag börjar nytt jobb på måndag. Ikväll slår vi på stort med både klänning (för ovanlighetens skull, jag som annars lever i jeans) och skumpa med mina underbara vänner.

Jag har två nya klänningar och självklart har jag då ett i lands problem. Vilken?


             



Det tillkommer svarta strumpbyxor och svarta höga boots till båda klänningarna. Helheten är liksom svår att få till åtta på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Tha Man

Les champange madamosielle.....

2011-11-26 @ 12:49:49
Postat av: i min lilla lilla värld

Den svarta kan du inte äta i. Välj den andra =)

2011-11-26 @ 13:03:56
URL: http://saratilling.se
Postat av: Charlene

Hm, svårt att säga när man inte får se tha whole thang men jag tror jag gillar den grå mer. ch Sara har rätt, tänk på att du ska kunna äta ;) Fan att jag inte kommer vara med.

2011-11-26 @ 13:16:23
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0