Today is the day!

Äter gröt med kanel, honung och mjölk. Inställd lektion nu på morgonen (eller halva klassen labbar idag också är det vår tur i morgon) vilken innebär morgon träning. Ett härligt bodyPump pass väntar. Egentligen borde jag stannat hemma och jobbat på mina fördjupningsarbeten, men jag vet hur bra jag mår efter träning (speciellt på morgonen) så jag har svårt att hålla mig där i från.

Föresten idag får jag veta gällande jobbet. Dem sköt upp det en dag????!!! Ja, jag klättrar på väggar. LOVAR att återkomma.





God morgon från köket.

Kommentarer
Postat av: jenny

håller tummarna!!

2011-11-24 @ 12:20:50
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Charlene

Ah, vad dem ar jobbiga. Jag haller tummarna sotis!

2011-11-24 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0