Bck to the 20s!

Jag var totalt slut i huvudet igår efter provet. Men jag hann med att vila en powenap på tio minuter och att svepa en espresso innan det var dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning inför kvällen. Stina fyllde år igår och hade därför maskerad. Vilken lyckad kväll det blev. Vi var ett glatt gäng och Stina hade gjort det så fint. Tack min älskade vän!




           




Nu ska ett par barnfria föräldrar ta sig till stan och äta frukost, sen ska vi hämta tjejerna ♥ Som jag längtar.

Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

My gaaad va snygg du e!!



Ser fram emot imorn. Puss

2011-10-30 @ 16:37:00
URL: http://saratilling.se
Postat av: Charlene

Tjusigt!!!

2011-10-30 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0