Bilder från Kreta 2011 del 1

Står mitt i tacos förberedelserna. Ja, givetvis ska man både ladda upp bilder och blogga samtidigt?! Hur som helst, jag tänkte berätta lite om resan. Jag har redan nämnt att vi bodde på ett all inclusive hotell som var helt fantastiskt. Dem hade as goda cappuccino, maten var fantastisk, rummen var fina och sist men inte minst så var det väldigt barnvänligt. Jag har faktiskt varit lite emot det innan men har nu insett att man faktiskt tjänar på det och att det är toppen när man har mindre barn. Jag menar, vill man gå någon annan stans och äta kan man ju göra det ibland. 

Dem två sista dagarna fick jag ganska hög feber och dagen innan vi skulle hemvar det general strejk i Grekland och tro mig det märktes. Vi kom hem på Torsdagen som planerat men inte i tid. Alla plan var sena och då ska vi inte glömma att Kretas flygplats är millitär och jätte liten med världens sämsta luft. Tänk er det med en härrans massa irriterade människor, inga sittplatser och två otåliga men otroligt duktiga barn. Tjohopp vad jag ville där i från. Men nu är vi hemma och jag längtar redan tills nästa resa.....




            


          


Kommentarer
Postat av: I min lilla lilla värld

Vackra vackra ni

2011-10-07 @ 22:32:43
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0