Hårda bud!

Tjejerna är lämnade och Nespressmaskinen har precis gjort en lungo till mig. Nu blir det frukost sen skolan. Snacka om markant skillnad, igår vaknade vi till strålande sol, 26 grader och hotell frukost. Här är ju för bövelen höst på riktigt. 10 grader!!! Jag hade inget hellre än velat vara hemma med tjejrna idag och tagga ner lite men jag har faktiskt inget val, både Nisses och min plikt kallar. Tur att det är fredag idag så vi har helgen på oss att landa lite. Men jag tror iofs inte att tjejerna har ont av en dag i skogen med sina kompisar på dagis. Engla ville bara i väg imorse och berätta om sin semester vecka.

Annars då? Jo, jag känner mig som en padda efter resan. Vi har bott på värsta all inclusive hotellet där ALLT ingick och jag som tänkte ut och gå på mornarna har inte riktigt lyckats med det eftersom jag började känna mig krasslig i början på veckan och slutade upp med 39 graders feber dem två sista dagarna. Så ni kan ju tänka er. Jag har ätit och inte rört mig ett smack. Usch nä, träning och sund kost med start IDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0